petek, 2. oktober 2015

BONBONČEK OB 1. OBLETNICI BLOGA

Drage ustvarjalke! Tiste, ki me že spremljate in tiste, ki me morda še boste :)

Danes je prav poseben dan. Predvsem zato ker:
  • je ta objava že petdeseta po vrsti na mojem blogu, 
  • na današnji dan moj blog praznuje 1. obletnico in
  • v mesecu oktobru bom prvič gostja na tujem blogu (Guest Designer), kar si štejem v veliko čast in mi bo zares v veselje.
Sedaj pa preidimo k lepšemu delu te objave. Pripravila sem vam sladek bonbonček. Kaj se skriva v njem, pa si lahko ogledate na sliki.


 Vse kar je potrebno je:
  • da komentirate to objavo,
  • da spremljate moj blog (da ste Follower),
  • da drugo slikico - LOGO bonbončka nalepite na svoj blog in
  • da si ogledate tudi kakšno mojo čisto prvo objavo iz lanskega leta in mi napišete, če ste opazile kakšno razliko pri mojih izdelkih do danes.
Za bonbonček se lahko prijavite do 9. 10. 2015 do opolnoči, naslednji dan pa bom izžrebala eno izmed vas, ki bo bonbonček prejela. Srečna izžrebanka se mi bo morala javiti najkasneje do 12. 10. 2015, do 11. ure zjutraj, sicer žreb ponovim.

Želim vam en lep ustvarjalni večer in si želim čim več vaših komentarjev.
Pozdravček. Damjana (Damchy)

7 komentarjev:

  1. Čestititam ti za gost DT in 1. obletnico tvojega bloga. Zdi se mi, da spremljam tvoj blog že od začetka. Kolikor vidim imaš zelo uporabne šablonce, ki jih zanimivo kombiniraš na svojih voščilnicah. Mogoče malo več barvanih odtiskov....tukaj res velja pravilo: vaja dela mojstra. Kar pogumno. Obožujem sladkarije in tvoje so res mamljive....Lp Neva

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Damchy, iskrene čestitke ob prvi obletnici in želim ti še veliko ustvarjalnega navdiha. LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Damjana, čestitke ob vseh dosežkih. Tvoj blog spremljam od vsega začetka in tvoje izdelke že prej na OZ in vidi se napredek. Le pogumno naprej in še veliko lepega ustvarjanja in novih dosežkov ti želim. Seveda se postavim v vrsto tudi za bonbonček, teh se res ne branim, ha ha. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. čestitke za vse prelomnice, krasne stvari ustvarjaš in vedno rada pogledam ustvarjalni razvoj, krasno je videti prej in potem.

    OdgovoriIzbriši
  5. Damjana, čestitke za 1. rojstni dan tvojega bloga in za gostjo na tujem blogu. Pogledala sem skozi tvoje objave in vidim, da ustvarjaš čudovite izdelke, da imaš veliko prekrasnih rezalnih šablonic in da zelo domiselno sestavljaš svoje čestitke. Mislim, da pa je viden napredek pri sami dovršenosti izdelkov.
    Hvala za priložnost osvojitve tvojega krasnega bonbončka, ne bi se ga branila :)
    Lp, Valerija

    OdgovoriIzbriši
  6. Na tvoj BonBonČek sem zamudila, a vseeno ti izrekam čestitke. Še veliko lepe ustvarjalne kilometrine ti želim :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Na tvoj BonBonČek sem zamudila, a vseeno ti izrekam čestitke. Še veliko lepe ustvarjalne kilometrine ti želim :-))

    OdgovoriIzbriši