torek, 6. oktober 2015

Pianistka - A card for a pianist

Tokratna voščilnica je nastala za pianistko, ki je praznovala že v septembru, vendar voščilnice še nisem uspela objaviti zaradi res velikega števila rojstnih dni v septembru. 
Prejemnica je bila presenečena in navdušena. Voščilnica pa je nastala natanko tako kot sem si jo zamislila.







Uporabila sem rezalno šablono Memory Box - Piano Border, rezalno šablono Najlepše želje Najlepšega para - Rojstni dan, štampiljko Rayher - Vintage - Music, robno štanco Fiskars - Music, papir iz zaloge.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


Vsem skupaj želim lep večer ter prijeten ustvarjalni teden in ne pozabite, da se še vedno lahko potegujete za moj bonbonček ob prvi obletnici mojega bloga na BONBONČEK OB 1. OBLETNICI BLOGA.

Pozdravček.
Damjana

7 komentarjev:

  1. Lepo si si jo zamislila in še lepše vse skupaj izvedla. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  2. I tell you what? My daughter will LOVE this card. She play the piano and loves any thing with piano keys. Awesome card. Love it. Thanks for playing along Simon Says Stamp Anything Goes Challenge :)
    Gayatri

    OdgovoriIzbriši
  3. Super "nobl" je ta voščilnica, res si jo krasno izdelala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. res lepa elegantna, takšne glasbene so mi zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res lepa in elegantna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Najprej lepa hvala za tvoj klik pri meni . Me veseli in dobrodošla je vsaka nova blogerka, ki je pripravljena na "čvek". Bom začela kar pri tej tvoji objavi, ker me s klavirjem VEDNO VSAKA kupi (poleg čokoladne objave seveda).
    Eleganca na višku, ima me, da bi zapela. čao

    OdgovoriIzbriši