sreda, 21. oktober 2015

Vabilo na sinovo praznovanje za 2. rojstni dan

Nastali sta moji prvi dve vabili v moji zgodovini ustvarjanja. Jaz pravim, da je bil že zadnji čas. Ker gre za vabili za sinovo praznovanje ob 2. rojstnem dnevu, sem si le-tega zamislila v otroško nagajivem stilu z motivom simpatičnega ježka, ki se poigrava z navihano pikapolonico. Dodala sem še aktualne gobice in listke, ki so vabili jesensko obarvali. 




Uporabila sem štampiljko ježka iz kompleta Penny Black - Bubbly, prozorno štampiljko Vabilo od Mavelu.com - komplet Napisi, rezalno šablono Najlepšega para - Romantični okvirji, rezalno šablono Hero Arts - Frame Cuts - Tag, rezalno šablono Cottage Cutz - Mushrooms Mini, rezalno šablono Lawn Fawn - Stitched Leaves, Distress Ink blazinice Tea Dye, Fired Brick in Vintage Photo ter pigmentni balzinici Versa Magic Midnight Black in Tea Leaves.

Vabilo prijavljam na naslednje izzive:
Vsem skupaj prijeten večer.
Damjana

25 komentarjev:

  1. Zelo lepi vabili si naredila, všeč mi je motiv in pisan papir - kot se spodobi za otroško vabilo.

    OdgovoriIzbriši
  2. These are so sweet, fabulous papers and I love the mushrooms and little ladybirds, thanks for joining us at Crafty Catz this week, Jac x

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooooo kako luškana vabilca
    vse na njih mi je všeč od ježka do gobic,...
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. You have created a beautiful Autumn card Damchy which is perfect for our theme, many thanks for joining Penny Black and More challenge.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  5. Je bil pa res že skrajni čas za kakšno vabilo in tole je jesensko razigrano.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo lepa so, tako pisana in ježek je pravi kralj na vrhu vsega tega . Hvala, ker se še vedno igraš z nami v Craft-alnici. Srečno ti želim. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepo si tole naredila. Všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Simpatični vabilo in boš videla, sedaj bo tako vsako leto in naredila jih boš še pa še:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako luštkana vabila si naredila. Že sam papir je tako simpatičen...pa še ježek, gobice...pravi cukrčki.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna vabila z ježkom si mu naredila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v jesenskem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super fun and very creative. Thanks so much for sharing your talents wtih us, and please join us again soon.
    Karen
    Word Art Wednesday

    OdgovoriIzbriši
  12. kako delaš lepe jesenske :))), ta je tako fino razigrana, take so mi tako prisrčne; na prejšnji si pa zelo dobro umestila napis - le zakaj se tega jaz nikoli ne spomnim in vedno tuhtam.
    joj, pa videla sem, da ti še sploh nisem čestitala za gostjo pri scrapping4fun, občudujem vas punce, kar takole mednarodno!

    OdgovoriIzbriši
  13. This is a beautiful creation! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    OdgovoriIzbriši
  14. So very sweet! Darling stamp and love the paper! Thanks so much for sharing with us at Penny Black and More!

    OdgovoriIzbriši
  15. A gorgeous and fun Autumnal card and I love the mushrooms. How cute. Thank you for entering our challenge at Penny Black and More this month and good luck in our prize draw.

    Shirley

    OdgovoriIzbriši
  16. Luštn ježek s pikapolonico in listki lepo zaokrožijo vabilo. :)
    Imejte čudovito praznovanje, če ga že niste imeli. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sara, iskrena hvala. Praznovanje nas še čaka v novembru :)

      Izbriši
  17. Darling card! Fantastic touch with the little lady bug! Thank you for playing along in the Word Art Wednesday Challenge! Have a blessed day!

    Charity - DT Member - Word Art Wednesday
    http://wordartwednesday.blogspot.com
    http://collectivecreativity.blogspot.com (my personal blog)

    OdgovoriIzbriši
  18. Iii, kako prisrčno tale ježek zre v pikapolonico. Krasni vabili, čestitke tvojemu velikemu fantiču za rojstni dan. Pri meni pa bo boš gotovo v žrebih za oba bombončka, LP:))

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala vsem (da katere ne pozabim) za čestitke sinu in komentarje.

    OdgovoriIzbriši
  20. Čudovito si narediloa vabila za svojega sinka. Krasno jesensko ustvarjanje.
    Hvala, da si se nam pridružila v jesensko obarvani Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  21. U, kako zelo lušna so tvoja vabilca! Všeč mi je, kako si uporabila pisan papir. Meni to nikakor ne uspe. :-)) Ježek pa je res luškan. Pravo vabilo za drugi rojstni dan.

    OdgovoriIzbriši