sobota, 10. oktober 2015

Izžrebanka BONBONČKA je ....

Draga dekleta, drage ustvarjalke!

Hvala vam, ker ste se ustavile na mojem blogu, na objavi o moji obletnici in "bonbončku" ter pustile svoje komentarje, nasvete, pripombe. Vsakega od njih sem bila zelo vesela, saj mi je dal vzpodbudo za naprej. Hvala, vsem tistim, ki ste me spramljale že od začetka in tudi tistim, ki ste me šele začele spremljati. In upam, da bo do druge obletnice bloga na mojem blogu še vsaj toliko objav, kot jih je bilo v prvem letu in še kakšna nova tehnika.

Iz srca hvala vsem.

Torej srečna izžrebanka je ..........






številka 3 in to si ti Zvonka.
Iskrene čestitke in hvala ker si moja zvesta spremljevalka že čisto od začetka in od katere sem se tudi sama marsičesa novega naučila. Prosim javi mi svoje podatke na moj e-naslov damjana.bradac@gmail.com, da ti pošljem bonbonček.

Vsem skupaj pa želim še veliko ustvarjalnih uric in pozitivnih misli.
Pozdravček.
Damjana

4 komentarji:

  1. Vauuu, sem imela pa res srečo, super. Damjana že pišem naslov. Hvala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke najprej tebi za čudovite izdelke , za prvi rojstni dan, naj jih bo še veliko.....to sem že velikokrat napisala: ustvarjalka pade v globoko luknjo iz katere ni izhoda...dobrodošla.
    Čestitke še Zvonki. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke tebi za lepe izdelke in seveda Zvonki, ki je bila velik srečko:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši