torek, 13. oktober 2015

Krog kot osnovna oblika - ZLATA

Počasi se bo tudi pri meni začelo misliti na božično-novoletne čestitke in prva izmed njih je ravnokar nastala. Prijavljam jo na Oktobrski izziv 2015 - Krog kot osnovna oblika.




Uporabila sem štampiljko Lepe praznike iz Pole štampiljk s slovenskimi napisi - Ustvarjalni dotik, Delicata blazinico - Gold (Ustvarjalni dotik), rezalno šablono Memory Box - Hearts and Stars, rezalno šablono Memory Box - Precious Stars, rezalno šablono Spellbinders - Big Scalloped Circles Large, rezalno šablono Paper Smooches - Stitched, perla papir iz zaloge, Spider's web zlate barve.

Vsem skupaj en lep večer.
Damjana

5 komentarjev:

  1. Krasno si se spomnila, ko si s šablono odrezala til v enakem stilu kot je čestitka :) Čudovita je! Hvala za sodelovanje v našem izzivu, pozdravček iz Ustvarjalnega dotika, Barbara

    OdgovoriIzbriši
  2. Malo drugačna in posebna in všečna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Organza blago (ali til...kakorkoli že se temu reče) si prav zanimivo uporabila na voščilnici. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridne ste vse, ki ste se že začele z izdelavo prazničnih. Pri meni bo potem spet panika. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  5. A spider's web se reče temu "blagu", nisem vedela. Prejšnji mesec sem naredila dve čestitki s takšnim roza blagom, res lepo pride, bom ob priliki objavila. Tvoja praznična voščilnica z zvezdicami mi je zelo všeč, tudi zaradi posebne oblike.

    OdgovoriIzbriši