četrtek, 15. oktober 2015

Challenge #52 - Thanksgiving (GD) at Scrapping4fun Challenges

Kot gostja tokratnega 52. izziva pri Scrapping4fun Challenges sem od Rachelle dobila to prijetno zadolžitev, da izdelam voščilnico na temo Thanksgiving. 
 
http://scrapping4funchallenges.blogspot.si/

Verjetno se ljudje res premalokrat zahvalimo za osnovne stvari in dobrine v življenju, ki se nam večkrat zdijo samoumevne, pa vendarle niso. Morda je le prav, da se vsaj takrat zahvalimo za vse kar nam je dano, ko je za to namenjen dan. 

To voščilnico torej namenjam vsem mojim bližnjim, prijateljem, vsem "pozitivčkom", ki so na kakršen koli način vstopili v moje življenje in v njem pustili pozitiven pečat in vsem vam, ki zvesto prebirate moj blog. 






Uporabila sem štampiljke iz Vladkinega bonbončka - Papertrey Ink - Polka dot parade #6, designerski papir Sparky & Marie - Isabelle, rezalno šablono Hero Arts Frame Cuts - Tag, Tinino rezalno šablono Rayher - Borduri, rezalno šablono iz kompleta Marianne Design Collectables - COL1383, štampiljko metuljčka iz kompleta Marianne Design Collectables - COL1308, pigmentni blazinici VersaMagic Pink Petunia in Sahara Sand, pigmentno blazinico Versa Color - Winter Green, Vladkino Dye Ink blazinico - Dark Chocolate, Distress blazinico - Vintage Photo in Wink of Stella - Clear. 
Ker sem uporabila Tinino rezalno šablono Rayher - Borduri voščilnico lepim tudi v
Galerijo meseca oktobra pri Najlepšem paru.

Vsem skupaj en lep večer.
Damjana

10 komentarjev:

  1. ooo, zelo lepo si to naredila in se dobro znašla, glede na to, da pri nas ravno ne prazujemo tega praznika. super je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo je lepa, všeč mi je rob z borduro.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res se premalokrat zahvalimo in ti si naredila krasno voščilnico. Super si jo zložila skupaj. Lepo, da si naša tokratna gostja pri Scrapping4fun :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si uporabila štampiljke in res je, premalokrat se spomnimo, da bi se zahvalili. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke za gostjo. Najprej HVALA tudi tebi, za to in za vse ostale lepotičke, ki jih razstavljaš, HVALA ker se tako lepo sprehajaš po blogih (tudi po mojem) in veselo kramljaš. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful card, love the fence.
    Thank you for your lovely GD creation at Scrapping4funChallenges.
    Hugs
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je, lepo si jo sestavila iz vseh elementov. Ja, premalokrat se zahvalimo, preveč se nam že vse zdi samo po sebi umevno.
    Hvala tudi tebi za vse tvoje obiske in komentarje pri meni. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Najprej čestitke za GD! Lepo si zapisala, se strinjam s tabo ... Hvala tebi za to krasno voščilnico in vse obiske in prijazne komentarje pri meni, sem te vedno vesela :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Se strinjam, premalokrat z besedami izrazimo svojo hvaležnost, tako da... hvala tebi za vsako besedo, ki jo zapišeš na mojem blogu. :)
    Ti pa iskreno čestitam za GD, to pa ni kar tako! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hi Damchy! Your card is very beautiful, and I love all the cute details on it!
    And thank you for your kind comments. Hugs, Mar

    OdgovoriIzbriši