četrtek, 8. oktober 2015

ROZA PENTLJA, SIMBOL BOJA PROTI RAKU DOJK

Europa Donna Slovenija je članica evropske zveze Europa Donna, s sedežem v Milanu, ki šteje že 46 držav članic. Smo samostojna, neodvisna, neprofitna organizacija civilne družbe. Povezujemo zdrave ženske, bolnice z rakom dojk, posameznike in strokovne institucije v Sloveniji v boju proti raku dojk. Glavni cilj slovenskega združenja za boj proti raku dojk je vsem ženskam v Sloveniji zagotoviti enake možnosti za zgodnje odkritje bolezni, takojšnje in učinkovito zdravljenje in rehabilitacijo. 


Zdi se mi lepo in prav, da se tudi jaz pridružim akciji v Rožnatemu oktobru in v ta namen izdelam voščilnico. Čestitke ustvarjalnemu timu CRAFT-alnice za to gesto.




 Uporabila sem rezalno šablono Spellbinders Nestabilities - Lacey Circles, rezalno šablono Cottage Cutz - Double Bow, štampiljko Ustvarjalnega dotika (napis v sredini), svilen trak iz zaloge, perlice Anita's, papirji iz zaloge.

Voščilnico prijavljam na:


Vsem skupaj želim lep konec tedna in ne pozabite, da se še vedno lahko prijavite za moj bonbonček ob prvi obletnici bloga na BONBONČEK OB 1. OBLETNICI BLOGA. 

Lep ustvarjalni pozdrav. Have fun.
Damjana 

11 komentarjev:

  1. Lepa in predvsem je lepo in prav, da s svojim minimalnim prispevkom lahko tudi pomagamo. LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  2. A very pretty card, a lovely background and perfect simple detail. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo kako je čudovita in zelo všeč mi je misel :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama tudi v tokratnem dobrodelnem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa voščilnica za dober namen :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsaka, ki se loti take akcije si zasluži vse pohvale. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. A great creation! Thanks for playing at Creative Inspirations this week! xxx

    OdgovoriIzbriši
  7. Lovely card, so pretty,.. Thanks for joining in with our challenge at As You Like It,
    hugs Samantha :0)

    OdgovoriIzbriši
  8. Damjana, zelo mi je všeč, kako si izpostavila tale krasen napis, voščilnica je čudovita! Hvala, ker sodeluješ na dobrodelnem izzivu v CRAFT-alnici. Iskrene čestitke za prvo obletnico bloga, sva obe začeli v oktobru, le da sem te prehitela za eno leto :) Me je pa čas čisto povozil in se nisem prijavila za bombonček, čestitke pa ravno tako veljajo :) Lepo bodi! Maja

    OdgovoriIzbriši