nedelja, 11. oktober 2015

ROZA PENTLJA #2

Europa Donna Slovenija je članica evropske zveze Europa Donna, s sedežem v Milanu, ki šteje že 46 držav članic. Smo samostojna, neodvisna, neprofitna organizacija civilne družbe. Povezujemo zdrave ženske, bolnice z rakom dojk, posameznike in strokovne institucije v Sloveniji v boju proti raku dojk. Glavni cilj slovenskega združenja za boj proti raku dojk je vsem ženskam v Sloveniji zagotoviti enake možnosti za zgodnje odkritje bolezni, takojšnje in učinkovito zdravljenje in rehabilitacijo. 


Tokrat sem izdelala CAS voščilnico, saj moram tudi jaz včasih slediti misli, da je MANJ - VEČ. Tudi to podarjam Europi Donni v izzivu CRAFT-alnice.




Uporabila sem rezalno šablono HeroArts Frame Cuts - TAG, rezalno šablono MFT Die-Namics - Zipper, rezalno šablono Najlepšega para - Odprti tag (mašnico), štampiljko Mavelu.com - Rojstni dan - set 2, črno Memento blazinico, Anita's perle, Glossy Accents in Wink of Stella - Clear.

Voščilnico prijavljam na:
Lepo nedeljo vsem želim.
Damjana

13 komentarjev:

  1. Tale je pa čisto CAS izvedba ampak zanimiva 100 na uro. Take so mi všeč. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Sorry, prehitro sem kliknila na objavi: pošlji mi prosim svoj naslov na moj mail: bozic.mojcanm@gmail.com. Hvala bogu, da sem naletela vsaj na eno iz dolenjskega konca. Sem mislila, da sem edina iz te strani Slovenije, ki laja po teh blogih. Hvala ti. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. O kako zanimiva CAS voščilnica, super ideja in izvedba.

    OdgovoriIzbriši
  4. What a fabulous card. THanks so much for sharing your wonderful art with us. I'm so glad you've joined us, and hope that you will stop by again soon. Have a wonderful week and God bless you.
    Karen
    Word Art Wednesday

    OdgovoriIzbriši
  5. A super elegant card Damchy which is perfect for our theme this week, many thanks for joining in at Allsorts challenge.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  6. Mi je zelo všeč ta tvoja CAS voščilnica. Z malo si ustvarila ženstveno.

    OdgovoriIzbriši
  7. kako si pa tole dobro naredila, drugače in super.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oo, kako super ideja. Včasih je res manj več in tebi je to krasno uspelo.
    Hvala, da si se nam pridružila v rožnati Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  9. Tole je pa super elegantna in krasna voščilnica. Kapo dol!

    OdgovoriIzbriši
  10. Great card! Nice and simple layout! Fantastic! Thank you for playing along in the Word Art Wednesday Challenge! Have a blessed day!

    Charity - DT Member - Word Art Wednesday
    http://wordartwednesday.blogspot.com
    http://collectivecreativity.blogspot.com (my personal blog)

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovito preprosto voščilnico si naredila :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama tudi v tokratnem dobrodelnem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Super je! Preprosta, vendar zelos sporočilna.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako zanimiva ideja za voščilnico, super si se tole spomnila! Hvala, ker si se pridružila dobrodelnemu izzivu v CRAFT-alnici, Maja

    OdgovoriIzbriši